mot norr!

att ställa klockan på 4.30 är INTE kul! Men bor man på andra sidan stan från Arlanda så har man inget val. Så nu sitter man här på bussen och bloggar för att hålla sig vaken:-) hade gett mycket för att sova kvar bredvid mitt hjärta som jag älskar så mycket! Kommer inte bli mycket sömn inatt heller för jag kan inte sova utan honom själv på ett hotellrum.. Idag går flyget mot Skellefteå, har inte varit där på flera år så så fort jag jobbat klart ska jag träffa kompisar som bor där.. Ska bli så kul att se dem och deras lille son..

Kommentarer
Postat av: Carro

Men, kan du blogga från din? Kan inte jag, kanske värt prova ha blogg på blogg.se igen och prova..

2011-12-07 @ 16:10:56
URL: http://blogspot.com
Postat av: Anonym

jag kan blogga men inte lägga in bilder.. Måste smsblogga om jag vill ha bilder..

2011-12-08 @ 07:56:24
Postat av: Anonym

Oki.

Kan inte inte heller sova utan att ha Stefan vid min sida haha, lustigt det där.. ;)

2011-12-13 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0