snart dags

3dagar kvar till Julafton! Trodde jag hade koll på läget men jag känner mig otroligt stressad.. Visst julklapparna är klara men det är så mycket annat som ska bli bra.. Igår blev granen klar och vi känner oss väldigt nöjda med den! Idag blir det sista städningen och sen blir det en vilodag innan det drar igång på fredag.. Då ska maten förberedas och familjen K kommer:-) ska bli så kul! för övrigt har jag börjat kolla på twilight filmerna och har nu sett dem tre första så antingen går jag på bio och ser sista eller så väntar jag och köper den med.. Nånting har dem som får en att vilja se alla men det är förmodligen för att man vill veta om det blir ett lyckligt slut:-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket för den mysiga julen ni fixade hos er! Var så trevligt! God mat och massa annat gottigt att mumsa på till TV'n. :)

Hoppas vi ses snart igen. Kram!

2011-12-28 @ 14:45:25
URL: http://cajjok.blogspot.com
Postat av: Carro

knacka knack Nån hemma? ;)

2012-02-17 @ 23:35:29
Postat av: Jezzica

Bra filmer :D

2012-03-04 @ 10:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0