Underbart väder!

Vaknade typ utvilad imorse. Solen sken in i hallen och jag känner mig gladare än på länge.. Har hänt en del sen jag skrev sist. Jag har bytt jobb men är fortfarande konsult. Allt blev inte som jag hade tänkt mig och det har jag mått dåligt av ett tag nu. Men som många vet är jag inte den som är tyst utan säger vad jag tycker. Så efter ett antal möten i veckan känns nu allt mycket bättre och jag hoppas att allt kommer lösa sig till det bättre för alla inblandade.

Idag fyller min mormor år så det blir till att åka dit en sväng på fika(=vatten för mig) och ge henne lite presenter som jag tror hon kommer bli jätteglad över.. Sen ska vi hem till syster och hjälpa henne flytta lite möbler.. Dem har renoverat sitt kök och det blev väldigt fint även om allt inte är klart än..

Ikväll blir det nog en lugn kväll med mitt hjärta som är sjuk.. Hoppas även på en hel natts sömn utan att störas av en person som skriker ganska ofta..

För er som undrar varför det står fika=vatten är ni välkomna att läsa min andra blogg för att få veta vad jag nu gett mig in på.. http://villochkan.blogg.se 


Hoppas ni alla får en fortsatt bra helg...

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vad roligt att se att du uppdaterat bloggen! :) Mindre roligt att läsa att du inte mått bra. Hoppas det håller på att vända. Stor kram!



P.S: Vi måste ses snart!!!

2011-02-22 @ 19:30:18
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0