ofrivillig ledighet

inte mycket nytt under solen! Har varit hemma sedan ca 1,5 vecka.. Väntar på nytt uppdrag.. Har varit på några intervjuer så får vi se.. Motivationen är noll! Efter att varje uppdrag slutar med samma fina ord att vi vill så gärna ha dig kvar men det går inte är man nu tillbaka på ruta 1.. Hur många gånger orkar man börja om? När ska man ge upp och inse att man kommer få jobba som konsult längre än man vill? Jag börjar bli trött på detta men jag kommer inte ge upp! Jag vet att jag är bra på det jag gör men klart man tvivlar när alla andra halkar runt på sina bananskal och får dem jobb dem vill ha..

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, inge roligt att känna att man inte kommer framåt utan bara springer runt i ett hamsterhjul... :(

Peppkramar i massor till dig! <3

2012-04-23 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0